sobota, 11 maja 2013

Początek.

Od czegoś trzeba zacząć, dlatego: witam wszystkich!
Będzie to mój drugi blog Dramione, z pierwszym może się zapoznać pod adresem karuzelauczucdramione.blogspot.com .
Będzie to opowieść o miłości, zdradzie, cierpieniu, zaufaniu, przyjaźni- o tym wszystkim, co przeżywamy w prawdziwym życiu.
Będzie to opowieść o bohaterach opisanych na kartkach książek autorstwa J.K.Rowling, o ich przeżyciach, szkole, powiązaniach.
Będzie to opowieść, choć wzorowana na twórczości wspaniałej pisarki całkowicie odmienna- moja opowieść. I choć pisarka ze mnie żadna mam nadzieję, że moja wersja tej historii przypadnie Wam do gustu.   Rozpocznie się ona na szóstym roku nauki w Hogwarcie, i skupiała się głównie będzie na Hermionie, Draco, Harry'm, Ron'ie i innych ale o tym się przekonacie później, gdy zdecydujecie się zagłębić w tą historię. Dzisiaj pojawi się prolog, na który już teraz Was zapraszam ;)
Dziękuję za uwagę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz